Blohin mester agyfaszt kapott, Kassai kettőt hibázott, a végeredmény jó lett. Kassaié az Eb bíróhibája. Körbenéztünk, mit mondanak a drukkerek a twitteren, szerte Európában. 

Kassai ténykedése nemcsak a laikusokat, de a játékvezetői szakmát is keményen felkavarta. Andy Slater, angol játékvezető blogjában alaposan ráhúzta a vizes lepedőt Kassaira és csapatára. A poszt végén a magyar játékvezetőt 6/10-esre értékelte, de twitter bejegyzése meglehetősen beszédes volt: Anglia-Ukrajna, 1:0. Játékvezető kielemezve. Megvitattuk AZT az incidenst is...és nincs sok mondanivalóm. Hogy tudta ezt Kassai megtenni? Az angol nyelvű részletes, szakmai véleményt itt olvashatjátok, érdemes. Ha már angolszász világ, volt egy amerikai hozzászólónk is a témához, Chad F. örömmel jegyezte meg, este épp a Kassai Sushi bárban vacsorázott, Denverben. Egészségedre!

Magyarországról írja Tomaz Mortimer (@HungariaFootbal), Határozottan azt gondoljuk, Viktor nagyszerű volt. Reméljük, Viktor és csapata még kap egy meccset ezen az Eb-n. Ezzel a véleménnyel egyedül maradt a magyar twitterező Európában, lássuk a többit. Aaron Flanagan (‏@aaronflan) csak annyit érzett a meccs után: Kassai és csapata nem kaphatja meg ezek után a döntőt. Pedig Kassai és csapata a legjobb, minden csapatnak könnyedén vezette a meccseket, Kassai egyszerűen a legjobb játékvezető. Chris_MUFC_CTS (@CanTheyScore) sem látott nagyon más meccset, bemondta a tutit: kiábrándító volt látni a kiváló Kassait, ahogy cserben hagyták a társak.

Стасянчик ‏(@stanny_sid) viszont egy kicsit elégedetlenebb volt, szó szerint idézzük, nem fordítunk: Viktor Kassai Die!!! Viktor Kassai Die!!! Viktor Kassai Die!!! Viktor Kassai Die!!! Viktor Kassai Die!!! Viktor Kassai Die!!! A kellemes pillanatok után egy szofisztikáltabb vélemény, Spanyolországból, Carlos Mendoza ‏(@CMendozaa10): Kassai elvette Devic gólját, amivel 1:1 lett volna, korrekt. Úgy látszik az Ibériai-félszigeten tényleg finoman fog a klaviatúra a portugál paulo c. r. júnior (‏@opaulojr) talán csak hangosan gondolkozott: nem akarom hibáztatni Kassait, talán hiba volt, de ez is csak egy észrevétel. Cukorfalat, na.

Víctor Daniel Valor ‏(@vdvalor) nem használt ennyire puha szavakat, a lényegre tért: Kassai Viktor ismét elpusztított egy meccset, szégyeld magad! Ha már feszkó, gyorsan idézzünk egy ciril betűs bejegyzést is, ő követte el: D1mk0 Shram ‏(@_D1mk0), próbálom finoman fordítani: baszd meg magad és minden mást is, ami az ukrán csapaton kívül létezik! Csak egy kicsit fogunk visszavenni a hangnemből, Vadym Zhernovoi ‏(@zhernovoi) udvariasan, de, na inkább idézzük: bocsánatot kérek, hogy ezt mondom, de ön, Viktor Kassai és aszisztensei jó nagy faszok.

Itt csatlakozhat - vagy vitatkozhat - a Facebookon a jelenleg 31856 tagot számláló Viktor Kassai dislike csoporhoz.

És nincs vége, mert tényleg nem egyértelmű egyetlen sportemberünk megítélése a 2012-es Eb-n, tessék: oh you beauty (‏@natefc) máris mérlegel: Minden meccset, amit öntől láttam, Mr. Kassai, lenyűgözött, ahogy vezette. A mai nap kivételével. Egy másik rajongót, de a tökösebb verzióból, is elveszíthetett hazánk fia, Ynahteb Sehguh (‏@bbethy) személyében,azt írja: GAAAAHH! Kassai, hittem benned. Úgy gondoltam, te fogod vezetni a 2012-es Eb döntőjét, nagyon jó játékvezető vagy, de a mai meccs után, kétlem, hogy képes leszel erre a feladatra.

Cesar M. ‏(@Cartaywikiton) nem semmi, ez kérem összeesküvés-elmélet, Nyugat-Európából: A magyar Kassait egy cél vezette, hogy kiejtse az ukrán válogatottat. Mel Huang ‏(@mel_huang) már csak a kegyelmdöfést adta meg a nemzetközi szurkolói közvélemény előtt: BTW, ha jól emlékszem, nem ez a Viktor Kassai volt az, aki elcseszte az Észtország-Írország Eb-rájátszás mérkőzését is? Igazságtalan lennék, ha nem idéznék angol twittet, de ahogy a Nemzeti Együttműködés Rendszerének sajtóján, ezen se lepődjünk meg: ThisCharmingMan ‏(@David__Matthew) Viktor Kassai.

Magyar hozzászólóval kezdtük, fejezzük is be egy magyar twittel, aminek nagyjából annyi értelme van, mint manapság az új szeleknek Magyarországon, figyeljetek: Veres Szilárd (‏@mrscottpilgrim), Megafasz! A döntőt már nem Kassai vezeti #trolololo :D Balotelli dupla, Cassano tripla, meg Buffon is szerez négyet :D

Viktor! Ki se jutottunk, bazmeg, és még ez is, nem volt ma sem jó magyarnak lenni!

Nézegessen csaló Kassait!

 

 

 

141 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pospisil.blog.hu/api/trackback/id/tr984599549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kuglof76 2012.06.20. 06:43:31

Nem magyarnak lenni szar, hanem olyannak, mint Te, drága blogger. Neked, hidd el, mindig szar lesz. Törődj bele csendesen, és inkább hápogj félrehúzódva...

tamdhu 2012.06.20. 08:17:39

Nem igazán értem. Miért a Kassai a hibás?
Mert a Vad elnézte? Na és, ha a Vad elnézte. Rúgtak volna még hármat, annyit nem nézhet el a Vad. Bár ez lenne "Viktoraink" egyetlen hibája.

öregmogyi 2012.06.20. 08:22:34

azt senki nem jegyezte meg, hogy amúgy is les volt?

tamdhu 2012.06.20. 08:28:19

Nem sok embert érdekel mi volt, meg van a fekete bárány. Könyörgöm, akasszuk fel!

hajraorban1 2012.06.20. 09:00:40

Annyira nem érdekel a téma, de megjegyzem: sokadszorra botlok ordenáré cikkcímekbe vagy blogcímekbe az Indexen. Ez a modernkedőnek és humorosan lazának vélt indexes mentalitás undorító, proli és szánalmas is egyben. A "fasz" szó a mai közmegegyezés szerint az egyik legocsmányabb kifejezés és nincs helye címlapon, de még a cikkek szövegében sem. Az Index szellemi színvonalának méltó indikátora ez a mocskosszájúság. Én undorodom, pedig nem vagyok prűd, sőt..

Mind. Amp. 2012.06.20. 09:09:02

Úgy gondolom, hogy kuglof76 és hajraorban1 jól kivesézte a lényeget.

Ugyanakkor a Kassait hibáztatni egy olyan döntésért, amit a visszajátszás rögzítése alapján lehet csak egyértelműen megállapítani, egyszerűen nevetséges. Aki itt óriásit hibázott méghozzá teljesen érthetetlen módon, az az esettől 6 méterre vonalban álló Vad II.

Más kérdés, hogy a balhét persze a vétlen Kassai fogja elvinni, kár érte...

encir 2012.06.20. 09:19:50

Az vesse rá az első követ, aki sose hibázott!

Volt már olyan bíró, aki nem nézett el egyetlen hibát sem?
Vagy tán ok nélkül lett a világ legjobbja?
Nem, ő is hibázik, csak nyilván jóval kevesebbet, mint a többi.
Savanyú a szőlő

RocketX (törölt) 2012.06.20. 09:21:10

Blogíró komám, ahogy a neved mondja egy kis kukucka vagy (fordítsuk magyarra).

www.nemzetisport.hu/foci_eb_2012/euro-2012-kassainak-a-segitoi-biztositottak-a-hazautat-velemenyek-2141657

Ezek a kommentek mérvadóak, az elvakult "kiestek a csehek mindenki dögöljön meg". "Vá hibázott hibázott vá magyar most akkor jól megmondjuk neki"

Olyan szinten vagy szánalmas, hogy arra nincs kifejezés.

lackó 2012.06.20. 09:25:37

Az ír szurkolók énekelve éltették a ronggyá vert csapatukat, az indexen pedig már nem először van olyan főcím, ami Kassaira akarja ráhúzni a vizes lepedőt, úgy látszik, a magyar bloggerek és újságírók epedve lesik, hogy mikor hibázik esetleg egy kiváló magyar szakember, akit szidni lehet. Jó lenne példát venni az írekről...

Brix 2012.06.20. 09:30:34

Azt hittem, egy újabb Orbános topic...

Zuzzant 2012.06.20. 09:32:21

Muszáj trágár szavakat használni, te szlovák?

lackó 2012.06.20. 09:38:36

Egyre inkább az az érzésem, hogy a magyar azért szurkol, hogy a másik magyarnak szar legyen.

Tigrisa 2012.06.20. 09:45:10

Végre van újra egy nemzetközi szintű bírógárdánk. Benézték. És? Ez ugyanúgy hozzátartozik a focihoz. Az ukránokat meg tudom érteni, bár ha objektívek, akkor eleve les volt. Azért nem anyáznak, hogy onnan indult az egész. A fröcsögő szájú, kárörvendő "magyar" honfitársakat már nehezebben. Jó látni a több millió "okosembert" akik a kikockázott kép alapján, hosszas szemmeresztgetés után, egyértelműen tudják a tuttit: kb. 1 cm-rel a gólvonal mögött volt a labda, 1 méter magasan a levegőben. Szánalmas...

Gluteus Maximus 2012.06.20. 09:45:29

A focihoz mindenki ért, a játékvezetéshez csak kevesen...

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2012.06.20. 09:51:44

A JÁTÉKVEZETŐ

A játékvezető egy hős!!!

A sípja van csak vele,
Az összes többi
(a csapatok, az edzők, a büfések, a nézők,
a pálya és minden égtája,
a vonal, a gyep, a labdán a szelep,
a stadion minden molekulája,
de még az ég is!)
Mind ellene...

És ő csinálja mégis!!!

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2010/02/jatekvezeto.html
:)

szanalmas 2012.06.20. 10:00:43

Mi kell még a "tisztelt" űberbarom FIUEFA-nak, hogy az ilyen eseteket 2 perc alatt kikockázva megnézze 3 ember és eldöntse?
Szánalmas őslények.

angyalföldi partizán 2012.06.20. 10:01:10

kukucska elvtárs keblemre. nagyon ravasz címet adtál,mindjárt jönnek a munkásőr barátaim és majd jól beszólunk minden burzsujnak, ha nem tetszik a rendszer.sajna más örömünk nemigen van,de ha már fizikálisan és szellemileg is ennyire le vagyunk épülve, legalább a legendás humorunk megmaradt.nem kötözködésből,mert te jó komisszár vagy,de rúgtál már egy egyeneset a labdába? már csak azért,mert aki benézte az spec inkább a Pista volt.

Michael Laudrup 2012.06.20. 10:01:32

Látom sok itt az elvakult fideszes, akik imádott vezérüket (és pártfogoltját, a kis Kassait) akkor is védik, ha egyébként nem csak most, hanem sorozatosan hibázik. Tetszettek volna (egyrészt forradalmat csinálni - bár azt sajnos csináltatok, annak isszuk épp a levét, hiszen az "elmúltnyócév" már tíz éve tart), másrészt), tetszettek volna látni a Románia-Uruguay meccset, ahol Viktor az urukat tizenegyestől fosztotta meg, persze ehhez kellene olvasni a román vagy a dél-amerikai sportsajtót, (ez már nehezebb, mint itt az Indexet utálni, kukucskázni stb.), vagy nézték volna meg az Észtország-Írország meccset, ott is nagy volt a kabát nekije...
Az való igaz, hogy mindenki hibázik, de amit ezzel a Kassaival csináltak marketing szempontból az sok. Az is igaz, hogy lényegesen kevesebbet hibázott, mint a másik Viktor (a felcsúti parasztgyerek) két év alatt, ráadásul Kassai hibái nem fájnak a lakosságnak, ellentétben a másik Viktoréval.
Ami a provokatív címet illeti, ez így helyes, ezért bírom az Indexet, mert van itt humorérzék, megy a hülyeség. És mielőtt elkezdené valaki, hogy liberális vagyok, nem vagyok az! De élvezem a stílust! Ennyit erről.

Kukucka: most csütörtökön veletek leszek a Ronaldo bácsiék ellenében, de ősszel sajnos a dánok meg kell verjék a cseheket a vébé selejtezőn, ezért most ne haragudj!...:D

szakállasbácsi 2012.06.20. 10:02:16

A világ egyensúlya helyére került. Lesgól lett volna, amit le kellett volna fújni. Deus ex machina. Kassai és a bírótársak hibái kioltják egymást - ahogy az minden nagy rendszerben elvileg működik.

7papsajt 2012.06.20. 10:03:23

1-1=0 Két hiba, ami kioltja egymást, vagyis az objektív igazságérzet nem sérülhet. Az angoloknak pont annyi joguk lenne az elengedett les miatt háborogni, mint az ukránoknak a meg nem adott gól miatt. Ha pedig a sorrendiséget nézzük,
a két bírói döntés végeredménye pozitív.
Csak annak lenne joga háborogni, aki még életében nem hibázott. Gyanítom a galaxisban sincs ilyen.
Nem mellesleg ebből megint "magyar ügyet" fabrikálni csak vészesen komplexussal terhelt idióták képesek.
Nekem összességében tetszett Kassaiék ténykedése és változatlanul szurkolok Nekik az EB döntő vezetéséért. Szerintem minden futballrajongó jól járna Velük!

lackó 2012.06.20. 10:09:33

@Michael Laudrup: hát Te nagyon beteg vagy :D

Kutchek (törölt) 2012.06.20. 10:12:48

-Járt a gól az ukránoknak?
-Nem!
-Adott gólt az ukránoknak?
-Nem!
Ha megadta volna, akkor meg az a baj, hogy les volt.....

Amúgy meg az ukránok egy rakat pénzért megkapták az EB-t, hát kussoljanak! Mi kellene még, döntő?

Karipapa01 2012.06.20. 10:12:52

Tény- és való, hogy Kassai ezt a mérkőzést formán alul vezette. Az ő formája alatt, kb. a többi játékvezető szintjén. Súlyosbította ezt még az is, hogy két asszisztense sem állt a helyzet magaslatán, ezzel aztán sikerült egy bődületes tévedést összehozniuk. A legnagyobb hibát Erős Gábor (akit én személyesen jó játékvezetőnek tartok és tisztelek) követte el, mivel a mérkőzésen többször is hibázott, nem intett be lest, és ezzel az ukránokat segítette, ami inkább bosszantó, mint szarvashiba. Szinte érezhető volt, hogy előbb-utóbb ebből probléma lesz. Vad II. István pedig (a videókon is látszik) valami éktelen rosszul helyezkedett. ugyanis abból a szögből a kapufa takarta a labdát. Ha a labda a földön van a gólvonal mellett, könnyen megítélhette volna, hogy gól-e vagy sem. De a labda a levegőben volt kb. vállmagasságban és így csak akkor lehet bizonyosság, ha a gólbíró a két kapufát egy vonalban nézi. Egyébként pedig (és ezért hibáztatom Erőst), ha Vad II. beintette volna a gólt, az angolok tépték volna a szájukat, hogy les volt, tehát a gól pillanatában a játékvezetés részéről mindenképpen bukva volt a helyzet. Sajnálatos dolog, de talán nem kellene ekkora vihart kavarni belőle, mert nem az első eset a futballtörténelemben.

Karipapa01 2012.06.20. 10:18:14

@Michael Laudrup: "Tetszettek volna (egyrészt forradalmat csinálni - bár azt sajnos csináltatok, annak isszuk épp a levét, hiszen az "elmúltnyócév" már tíz éve tart)"

Rossz helyre tévedtél Kedves Misike! Ez nem politikai blog, hanem sport és nem a magyar politikusokról szól, hanem Európa országainak a futballjáról!

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.20. 10:25:54

Remélem ez is rávilágit arra,hogy videóbíró márpedig kell.Hiába ellenzik olyan hevesen a potentátok(vajon miért).

Takács Kr. · http://takacskrisztianir.blog.hu 2012.06.20. 10:29:18

@tamdhu: egyetértek! nem hiszem, hogy ilyen helyzetekben bármelyik játékvezető felül meri bírálni az esettől 6 méterre álló segítőjét, akárhogy is érez belül.

jellemző, hogy egy amerikai ilyen hozzászólásokra képes: "Chad F. örömmel jegyezte meg, este épp a Kassai Sushi bárban vacsorázott, Denverben."

pitybull 2012.06.20. 10:32:05

Itt van az a pont, ahol a videóbíró előtérbe kerül ismét. Prandelli góljánál a vonal mögé pattant labdát sokkal jobban látni, mint amit a levegőből vágnak ki. A les miatt érvénytelen lett volna a találat, de ez egy összetett dolog, videón kettő (2) perc alatt ezt meg lehet nézni, Viktor fülébe bemondják, ő meg fúj egy szabadot kifelé. Pont. Erre tessék gombot varrni. És továbbra is ő az egyik legjobb bíró a világon bármit is pisil a pospisil... :)

emester 2012.06.20. 10:33:29

Hogy tudsz ilyen címmel megjeleníteni egy bejegyzést?

Szerintem ahelyett, hogy tömegesen szidjuk a Kassaiékat, ki kellene mellettük állni !

Ők is emberből vannak hibáznak, néha eléggé nagyot. Játékvezetőként, én büszke vagyok rá, hogy ők legalább ott lehettek az EB-n.

Ha a magyar válogatott kint lenne az EB-n és egy büntetőt hibáznának, akkor is ilyen sajtóvisszhangja lenne? Egyszerűen szégyen ami itt folyik...

Roa 2012.06.20. 10:34:10

Csak hogy idomuljak a blog színvonalához: blogger, húzz te a tetves faszba a cseheiddel együtt, és egyébként telibeszarom, hogy mikor és mitől jó neked magyarnak lenni - ha már így fölvetetted a kérdést.

@Michael Laudrup: Hát te hülye vagy. De legalább vicces.

AdmiralRobert 2012.06.20. 10:36:55

Egyáltalán nem Kassai a hibás. Még talán az asszisztens sem. Aki egyedül hibás ebben, az Joseph Blatter, amiért nem engedi, hogy bevezessék a videóbírót, és az ilyen kétes, szabad szemmel nem mindig pontosan megítélhető helyzeteket utólag, egy max. 2 perces időtartamban elemezhessék, hogy ez alapján lehessen biztosabb bírói döntést hozni.

ursus artos 2012.06.20. 10:43:05

Először is magyarnak mindig jó lenni.
Másodszor, ettől még simán Kassai fogja vezetni a döntőt.
Aki meg Kassai bukásáért szurkol, sz egy...

arizmendi 2012.06.20. 10:44:09

a magyar bajnokságban folyton így vezet...
ja és itthon még arrogánsan nagyképű is. nem baj utálja már egész Ukrajna, Észtország és Uruguay. Viszont a románok kedvelik, az is valami.

Balt 2012.06.20. 10:44:46

Ez a csekszlovákkém másodnickje, ugye?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.06.20. 10:46:25

@AdmiralRobert: Tökéletesen egyetértünk.
Blatter félimpotens döntése miatt áll a bál.

Balt 2012.06.20. 10:47:24

@RocketX: Azé' egy harmatgyenge oroszoktól 1-4-et hozni a nyitómeccsen... na az a szégyen. Nem méltó a 4 közé a cseh gárda, de a portugálok jól kitömik őket holnap, ez fix. :))

Balt 2012.06.20. 10:48:34

@lackó: "úgy látszik, a magyar bloggerek és újságírók"

Mondjuk inkább úgy: magyarul beszélő... :)

Balt 2012.06.20. 10:49:27

@Brix: Nyilván benne volt a "burkolt" szándék az "áthallatásra". :)

Lasombra 2012.06.20. 10:49:49

én nem szeretem az olyan hozzáállást, hogy ha X illető magyar, akkor akármit is tesz, védeni kell, csak mert honfitárs. amúgy meg meg lehet mondani a tutit.
az igazságnak nincs nemzetisége.

hibáztak?
igen.
kétszer is.

ahogy írták fölöttem, az objektív végeredményt amúgy nem befolyásolja: pusztán a szabályok szerint nincs gól, hisz eleve les volt.
az ukránok sorsát meg főleg nem, hisz 4-4 pont, de a franciák megverték őket. ugyanúgy csá van nekik.

de ez csak sebtapasz. a hiba még hiba.

off: azt nem értem, hogy pl a horvátok miért nem akarnak vért inni, hisz ott tényleg elvettek tőlük egy egyértelmű tizenegyest, plusz a spanyoloknak meg megadtak egy lesgólt. (igen, Iniesta kapta a kiugratást, nem Navas, aki lesen volt, de utóbbi egyből meg is kapta a bogyót, játékba avatkozott, ergo kihasználta a leshelyzetét.)

Der_rosarote_Panther 2012.06.20. 10:49:54

jó ez a szlovákozás meg egymásnak feszülés, ezért érdemes idejárni!

Balt 2012.06.20. 10:51:17

@angyalföldi partizán: :)) Ez csehszlovákkém, ugyehogyugye?

demisec · http://thepit.blog.hu 2012.06.20. 10:52:00

Hihetetlen, hogy egy olyan sportágban amelybe ömlik a pénz, egyszerűen képtelenek valamiféle elektronikus "retek-tudja" mivel segíteni a bírók munkáját!
Emberek, ébredjetek!! Most nem mindegy, hogy az amúgy is sokszor unalmasan hömpölygő játékot félbeszakítjuk kb. fél percre, és egy a monitornál ülő, mondjuk vonalbíró bemondja a frankót a mikrofonba a bírónak! Mondjuk Vad3 így szólna: Viktor ez benn volt vazee, a Vad 2 hülyeséget ítélt. Téma lezárva, ehhez nem kell diploma!
Szurkolók lázadjatok mert ez a f..z nemzetközi szövetség még nem jutott el idáig, és úgy látszik nem is fog. Bojkottáljátok a meccseket, ha senki nem megy ki amíg nincs meg az elektronikus ellenőrzés a pályákon akkor a fejesek talán elgondolkodnak. Addig pedig próbáljuk feltartóztatni a dühtől őrjöngő, tankkal Budapest felé tartó ukránokat.

Der_rosarote_Panther 2012.06.20. 10:52:14

@Balt: Miért, már most elődöntőben vannak a csehek? Az előbb meg kiderült, hogy kiestek? Én ide tanulni járok.

Balt 2012.06.20. 10:53:22

@angyalföldi partizán: Na, mindjárt illusztrálta is következő kommentben egy "kifejlett munkásőr"... :))

lackó 2012.06.20. 10:54:04

@Lasombra: nem, nem kell védeni. De lealázni, címlapon hozni, hogy milyen tragédia történt és percenként újabb cikket írni róla, gáz, nem kicsit. Az igazság megmondása nem azonos az igazság szajkózásával és a kvázi-örömmel a hiba fölött.

@Balt: jogos.

@arizmendi: ilyenkor mindig azt mondom, hogy utána lehet csinálni, amit elért. Eszembe sem jut egy pillanatra sem persze, hogy esetlegesen akik így gondolják, azok csupán irigységből teszik...

Balt 2012.06.20. 10:55:56

@Der_rosarote_Panther: Bizony: holnap játszanak a 4 közé jutásért:

m1
2012. június 21. 20:15 Euro 2012 (sportműsor, 2012) (élő) Az Ön kezében van: fogadjon!

Csehország - Portugália
Labdarúgó-mérkőzés
Negyeddöntő
Élő közvetítés Varsóból, hosszabbítás lehetséges
Szurkoljunk együtt!

Balt 2012.06.20. 10:57:03

@szakállasbácsi: :) Ez jó, egyetértek. (Noha nem láttam a meccset.)

Der_rosarote_Panther 2012.06.20. 10:58:50

@Balt: ja értem, amit írtál, hogy nem méltó, hogy majd holnap oda bejusson. Bocs, mea culpa. Holnap meglátjuk, mit alakítanak a zselésék

Balt 2012.06.20. 10:58:58

@7papsajt: Mint fent: tökéletesen egyetértek. Tudatosan sem lehetett volna jobban intézni a dolgot, az élet (vagy a rosseb tudja ki...) elrendezte a kérdést.

Balt 2012.06.20. 11:03:18

@szenvedély S.: :) Ez jelent valamit japánul? (Esetleg pidgin-angolul...?) :)

Lasombra 2012.06.20. 11:04:31

@lackó: persze, ebben igazad van. annyit azonban az ördög ügyvédjeként hozzátennék (semmi közöm a csehekhez azon kívül, hogy szerintem a legjobb pornósztár csajok csehek :D), hogy blogger barátunk csak egyszer írta meg a véleményét. ill. zömében mások véleményét. amik igen, durvák, szókimondóak és alázósak, de csak vélemények. (a focidrukkerek nem mindig az irodalmár-esztétika szakról kerülnek ki. :P) arról nem tehet, hogy vele párhuzamosan még hány cikk készült ill jelent meg.

mindazonáltal bízom benne, hogy nem jelent helyrehozhatatlan törést Kassai karrierjében ez a fiaskó. még sok jó éve van a szakmában.

Balt 2012.06.20. 11:09:54

@Lasombra: Ebben egyet tudok érteni. (A cseh filmművészetet illetően is...) :))

Gaspar Gil y Pollas · http://www.kulturtapas.com 2012.06.20. 11:16:02

Ezt benézte, ez van! Nem kell ebből nemzeti tragédiát gyártani... "Nem volt jó magyarnak lenni" - ugyan már! Azért mert a bíró elnézette egy gólt... :)

Inkább emlékezzünk arra, amikor még a MAGYAR VÁLOGATOTT (nem egy bíró!) ott volt a vébén és nem is játszott rosszul. Az számított, Kassai tévedése nem! 1982, Spanyolország, Nyilasi & Törőcsik:

www.kulturtapas.com/2012/06/4-fordulo-idegenben-estadio-jose-rico.html

barbredi 2012.06.20. 11:19:40

Nekem tegnap is jó volt magyarnak lennem. Kár, h te ilyet sosem érezhetsz.
Egyébként meg Kassai segítői tegnap hibáztak, de nem befolyásolták a továbbjutást. Jönnek haza, ez lesz a bünti.
Ja és pl én kifejezetten nem szeretem ha Kassai fúj Diósgyőrbe.

lackó 2012.06.20. 11:22:36

@Balt: @Lasombra: tudod, ezzel az a gáz, hogy ha tegyük fel, a magyar válogatott kijutna egy tornára, lennének olyan magukat magyarnak mondó emberek, akik ellenük szurkolnának.

Cinkes 2012.06.20. 11:47:47

Megosztanék veletek egy örök érvényű igazságot: az ég kék, a fű zöld, a bíró meg hülye.

Amúgy sajnálom kicsit Kassait mert kibasztak vele a partjelzői, ha tanul belőle küldi őket a levesbe.

Bakter 2012.06.20. 11:53:36

A Föld középpontja felé törekvő magyarfociból egyedül Kassai jutott el valahová - nem is akárhová. Ráadásul Viktor a neve, nem Tévedhetetlen. Olyanok csak a képregényekben és magyar kormányokban vannak.

tomfree 2012.06.20. 11:56:21

A lest nem láthatta a partjelző, az indítás 40-50méterről jött a másik félpályáról, ezt a távot fizikailag nincs az a partjelző, aki belátja egy tizedmásodperc alatt. A gól tehát lesgól lett volna (hihetetlen, hogy nem látta a gólbíró, de neki is csak egy pillanata volt, hibázott hát istenem, ilyen a foci). Szerintem az ukránok annyira felpörögtek volna, hogy a maradék 30 percben vágtak volna még egyet és most az angolok vernék az asztalt a lesgól meg a kiesés miatt.

ommany 2012.06.20. 12:00:43

Előtte közvetlenül meg a partjelző nem jelezte a lest!
Tehát az Igazság volt aki nem engedte,hogy Vad azt lássa, amit kell.
Az Igazság volt, aki Karsait a helyes döntéshez vezette!!
Te faxx.

ommany 2012.06.20. 12:01:44

Isten is Kassaival vót!!!!!!!!

ommany 2012.06.20. 12:03:23

Eger mellett egy felvárban tivornyázik a
cseh rabló...
Nagyarcu seggfeyek gyülekezete.
Péh!
Piha!!

tamdhu 2012.06.20. 12:03:57

@lackó: Nem az a magyar aki hangoztatja, hanem aki az ország érdekét nézve munkálkodik az ország jövőjén! Hordhatsz 500 nemzeti zászlót a ruhádon, csak nevetséges leszel. Az országnak nem lesz jobb, ha 11 nagyképű milliomos "kétballáb" véletlenül rúg egy gólt. Nem tudom miért kellene szeretni valakit mert magyar. A becsületes jó embereket kell szeretni, származástól függetlenül. De nem ezért van ez a blog, hanem Viktor meghurcolásáért.

lackó 2012.06.20. 12:06:47

@tamdhu: na, pont ez az, hogy szerinted ezért van.

tamdhu 2012.06.20. 12:11:08

@lackó: olvasd el a második hozzászólást.

lackó 2012.06.20. 12:13:03

Értem, csak a hangsúly nem jött át az éterben. Viszont egy szóval sem azt mondtam, hogy azért kell szeretni, mert magyar. Viszont, ha magyar, akkor nem nekünk kell a leghangosabbnak lenni, aki szidja.

leslie1 2012.06.20. 12:16:01

Sajnos, valóban hibázott a magyar bíró ötös, de ezt annyira túlzásba víve felfújni, mint ahogy a magyar média teszi, ez már ocsmányság!
Kedves Újságírók! Ti nem gondoljátok, hogy erkölcsi felelősségetek van az ország hanyatlásáért? AZ ilyen és ehhez hasonló cikkek sugallják azt az embereknek, hogy mi magyarok rongy emberek vagyunk és kiöli belőlünk az önbecsülést.

flea 2012.06.20. 12:20:08

@Lasombra: Navas csak akkor avatkozott játékba, amikor már a labda vonala mögött volt (akkorra kapta a passzt), tehát a spanyol gól szabályos volt. Önmagában az előrefelé futás nem minősül játékba avatkozásnak.

Szabálytalan akkor lett volna, ha Navas miatt a horvát kapus pl. nem jön ki Iniestára, vagy egy védő miatta nem keresztez - de ilyesmi nem történt. Egy spanyoldrukker akár azt is mondhatná, hogy Navasnak hátránya származott a leshelyzetéből, mert átmenetileg le kellett lassítania, hogy kísérhesse a támadást, bár ez már nyilván a másik irányba elfogult.

flea 2012.06.20. 12:22:43

Amúgy azoknak, akik felhívják a figyelmet arra, hogy Vad állt a gólvonalon: OK, de egy bírói csapat teljesítményét mindenki a vezetőbíróval azonosítja. Tökmindegy, hogy nem Kassai követte el a hibát, ha neki adják pl. a döntőt, akkor az is vele megy, aki ezt a hibát elkövette, és alkalmasint ő fog újra hülyeséget fújni. Ez van.

Egyébként a csávó szerintem is kiváló játékvezető, és mint ilyen, baromi nehéz meccseket vezetett már le jól - meg egy párat szarul, akár nem is olyan nehezeket. ManCity- meg Észtország-drukkerek tudnának erről mesélni. (De az uruk is, bár azt sztem mindenki leszarja, jó kis barátságos meccs volt így is.)

tamdhu 2012.06.20. 12:22:46

@lackó: Azért senkit nem kell szeretni mert magyar. De azért utálni se. De ebben az ügyben mindegy, a lényeg, hogy Ő nem hibázott. Ketten hibáztak (a két segítője)
neki meg nem volt rálátása a kiigazításra. De itt ez nem sok mindenkit érdekel. Nem nézzek magyar focit I.Albert óta. De ne bántsuk aki nem érdemli meg. Még akkor se ha hottentotta.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.06.20. 12:26:18

@szanalmas: A jégkorongból kiindulva - ahol van videó-gólbíró -, valószínűleg megadták volna, mivel az a lest nem tudta volna "érzékelni"... Jelen esetben ez lett volna a rosszabb...

RedRum 2012.06.20. 12:28:40

Hibázott Kassai Viktor? Igen. Csak az teszi, aki dolgozik. Sajnos most így jött össze. Ukránok nem érdemeltek gólt ott-és akkor. Meg sok minden másért se. Ha már politikát csinálunk belőle...

...de rávilágított, VIDEÓBÍRÓ kell, nincs mese. Tisztességes sportágakban, működik, és nincs semmiféle negatív hatása a bíró megítélésére, respectjére. Az a "sportolók"- vagy inkább foci esetében túlfizetett majmok, szellemi képességén múlik. Pedig a rugby, jégkorong stb. játékosok közt sincs sok Nobel díjas, meg tudnak azok is szépen viselkedni, de nem a bíróval.

Kassai Viktor saját véleményét ismételve (bár nem szó szerint) az EB előttről: ő sajnálja legjobban, hogy "bírósztár " lett, mivel ez egyet jelent azzal, hogy a nemzeti? 11 ló....it sem ér, nem lehet róla beszélni, sehova nem jut el, így ő mehet bíráskodni. Ha fordítva lenne, senki nem sztárolná.

Nocomment 2012.06.20. 12:35:04

Le kéne cserélni ezt a címet fiúk!

merre 2012.06.20. 12:37:46

@7papsajt:
Ezt elfogadni talán marhaság, mert ez alapján teljesen mindegy mit csinálunk, a rengeteg hiba majd kioltja egymást.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.06.20. 12:38:50

@tamdhu: Gyanítom, fociban is a vezetőbíró a "főnök", nem védekezhet azzal, hogy "dehát az asszisztens..."

merre 2012.06.20. 12:39:30

@leslie1:
Botorság volt pont az ukránokat egy ilyen hibával kiejteni.

WhyCantITouchIt? 2012.06.20. 12:41:51

Kassai hibázott, na bumm, emberből van.
De! Azt azért azt ne felejtsük el, hogy 1-1 -el Ukrajna még ugyanúgy kiesik, Anglia pedig ugyanúgy csoportelső.
Az indexes srácokban pedig nem csalódtam...csak így tovább fijjúg!

flea 2012.06.20. 12:43:32

@merre: ez az alábbi 2 okból hülyeség:

- A gól nem volt szabályos, noha a labda átjutott a gólvonalon.
- A csoport végső sorrendje 1-1 esetén pontosan ugyanaz, mint így (Anglia, Franciaország, Ukrajna, Svédország).

Legfeljebb azon lehet vitatkozni, hogy ha ezt a "gólt" megadják (a les miatt hibásan), akkor a maradék fél órában esetleg más lehetett volna a játék képe, és az ukránok hátha lőnek még egyet. De ez meg már sci-fi.

tovabb a jezsovi uton 2012.06.20. 12:48:44

egyre több helyen utálják a világon a büdös fideszes bandát!!!

WhyCantITouchIt? 2012.06.20. 12:53:08

@tovabb a jezsovi uton: De még mindig nem annyira, mint a hozzád hasonló balfaszokat.

tamdhu 2012.06.20. 12:54:46

@jacint70: Igen, a felelősséget neki kell vállalni. De ettől Ő még nem hibás. Értelmes ember nem hibáztat mást, mint aki tehet róla. Régi angol mondás. A bíró a pálya tartozéka. Vitatkozol a kapufával?

tovabb a jezsovi uton 2012.06.20. 12:56:21

@Lavor509: ugyse nyernek egy kurva aranyat se a fityiszes olimpikonok londonba, hiába vunul ki orsós meg a seggnyaloi!!))))

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2012.06.20. 12:59:54

Ez az eset nagyon jól jött a bírólobbinak.
Lampart esete után bevezették az 5 ÖT (BAZMEG ÖT BÍRÓ) bírós rendszert....
Majd most bevezetik a 9 vagy 10 bírós rendszert. Több bíró, több költség, több repi, több tisztésg, nagyobb vízfej csuhéjjjj

parrre 2012.06.20. 13:08:40

Hirtelen nem tudtam hogy melyik Viktorról van szó ...

ursus artos 2012.06.20. 13:14:56

Csak a nagyok tudnak hibázni...

mese1 2012.06.20. 13:18:30

A lövést les előzte meg, az volt a hiba. Kassai meg sok nemzetközi meccset vezetett, JÓL! Most se rajta múlt, és egyébként meg most is jól vezette.
Az ukránok meg nézzenek magukba, mert emlékszünk még a csehek elleni meccsre, amikor Tichy bombáj ben volt, de a szovjet játékvezető meg azt mondta nem, és épp ezért egy cseh imádónak kéne leginkább k.....-ni...

mese1 2012.06.20. 13:19:07

@mese1: ...bombája bent volt...

Laurke 2012.06.20. 13:24:06

Igénytelen, ostoba írás.

dr. Pökhendi Pökös Pajtás (törölt) 2012.06.20. 13:26:29

Valljuk meg, hogy akiknek kurvára nincs joguk böfögni, azok az ukránok. Ha megadja a gólt Kassai, akkor talán továbbjutottak volna? Nem. Na ugye... Más igazságtalanságok miatt bezzeg nem tépték a pofájukat - pedig az elmúlt fél évszázadban volt bőven bírói hiba sok-sok meccsen. Nem emlékszem, hogy az ukránok emiatt egy percre is letették volna a vodkás poharat. A hülye egyértelműen az UEFA meg a FIFA, amiért debill módon elutasítják az elektronikus vívmányokat a fontos meccseken vagy a nagy tornákon. A teniszben már van "sólyomszem", és amióta használják, nincsenek fölösleges hisztik.

Brukk 2012.06.20. 13:28:43

Szakmia szempontból kizárólag Collinára vár a feladat, hogy helyre tegye a dolgokat, meg remélem eltakarítja ezt a fajta újságírói twitter-szart.
A Fegyelmi Szabályzat vonatkozó cikkeje:
"aki a játékvezető - ide értve a játékvezető segítőjét is - TÉVES (!!)vagy tévesnek vélt döntése, ítélete ellen szóval vagy mozdulattal sértő módon tiltakozik, vagy a működésére negatív kijelentéseket tesz ...."
nos ennek alapján pedig Blohinra pár meccses eltiltás vár abban az esetben, ha rögzítették, hogy mit mondott.
Természetesen ez csak a résztvevőkre (játékosokra, sportszakemberekre)vonatkozik, kívülálló azt mond amit akar.
De az idézett cikkelynek is az a lényege, hogy a játékban /tetszik-nem tetszik/ BENNE VAN A TÉVEDÉS lehetősége is, és ezt a felek elfogadják. Ezt sokan elfelejtik, vagy nem tudják.
Sajnálom Kassaiékat, és nem értem a fikázókat. Ráadásul mindez egy magyar nyelvű, cseh szurkolói blogon...

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.06.20. 13:44:48

@tamdhu: Így van. És a következmény az lesz, hogy vezet-e még meccset, és ha igen, milyen szintűt... Erre gondoltam, amikor azt írtam, hogy nem hivatkozhat az asszisztensre.
Persze lett volna még egy lehetőség, hogy észreveszi a lest, és felülbírálja a partjelzőt, de ez csak az "überzseniális" bírók sajátja, nem elvárható... Sajnos, nagy pech, hogy nem halt el az akció kapuralövés nélkül, gyanítom, nem ez volt az egyetlen benézett les az EB-n.
A kapufás hasonlat annyiban sánta, hogy - feltételezve, hogy a bíró nem csal direkt, illetve nem tökhülye - az esetleges bírói tévedések benne vannak a meccsben, a játékosok és edzők nem hivatkozhatnak erre... Ha az ukránok lefocizzák Angliát, akkor ez az eset nem lenne érdekes...

Balt 2012.06.20. 13:47:09

@ommany: ???

Ez arra utal, hogy a blogger (aki alighanem "csehszlovákkém") teszem azt Felsőtárkányból(?) osztja ez észt? :)

Kotkodus 2012.06.20. 13:48:40

a cím alapján azt hittem politikai cikk lesz és nem értettem mióta sajnálja európa viktort...:)

érdekes, hogy a lest senki sem említi európában... vicces, hogy az ukránok a lest nem figyelembe vételét természetesnek, az azt követő gól nem figyelembe vételét viszont nemzeti gyászként fogják fel.

Da Real Knee Grow 2012.06.20. 13:57:34

Kassai nem tehet róla.
1. a gólbíró hibázott
2. a vonalbíró meg előtte hibázott amikor nem intett be egy lest (igaz jó nehéz is lett volna, mert egy nagyon hosszú indításból lett az.
3. ha az ukránok olyan kurva jók, mért nem lőttek még 5-öt? Na? Válasz: MER SZAROK. Ennyi. Lehet menni fagyizni.

barbredi 2012.06.20. 13:57:57

Nem akarom védeni Vak II-t, de azt nyílván látta, h a labda már bekerült a kapuba, azt viszont nagyon nehéz lehet megállapítani, hogy teljes terjedelmével bent volt-e? A labda "hátsó vége" és a gólvonal külső széle közt csak néhány centi lehetett. Az idő, amit a labda teljes terjedelmével a gólvonal mögött töltött néhány tizedmásodperc lehetett. Szóval nem volt könnyű dolga Vadnak. Nagyot hibázott, de talán nem ő az egyetlen, aki ezt a helyzetet rosszul ítélte volna meg.
Ha ezeket vki figyelembe veszi és utána arra a következtetésre jut, hogy rossz volt magyarnak lenni tegnap, annak mindig rossz magyarnak lenni.

2002 2012.06.20. 13:58:14

@Balt: Neked csehszlovákkém fóbiád van?

Cinkes 2012.06.20. 14:04:51

azt mondta már valaki, hogy trianon?

c_ 2012.06.20. 14:20:08

pár kattintásért lealázni az egyetlen magyar eb-résztvevőt igazán priceless. grat Index

Shopping 2012.06.20. 14:26:18

@hajraorban1: Index= Blikk

Ezek után min csodálkozunk?

blink 2012.06.20. 14:33:56

fog még Kassai vezetni ezen az EB-n, reméljük a döntőt. nem az ő hibája volt, ezt az UEFA is tudja.

ukučka:
te pedig ne nevezd magad magyarnak, ha ilyen cikket írsz baszod!

flea 2012.06.20. 14:39:57

@blink: Szerintem egy elődöntőt kap, mondjuk a spanyol-portugált. (Ezúton is üdvözlöm a cseh szurkolókat... :)) A döntő Kijevben lesz, nem sok barátot szerezne az UEFA azzal, ha oda ezután a felzúdulás után őt küldené.

*azta* 2012.06.20. 14:57:53

a hiba ott volt, hogy eleve nem az eb-rendezést kellett volna megvenni, hanem rögtön a címet! szerintem Platiniék azt is odaadták volna. csak drágábban.

és akkor Blohin mester se kap agyfaszt, vagy mit, meg iNFRaKtust :D

SillyKohn 2012.06.20. 15:10:08

@blink:
Ezzel Kassai az EB-t befejezte. Azt, hogy arra lehetne hivatkozni, hogy nem az ő hibája, te sem gondolhatod komolyan. Persze, hogy személy szerint nem az övé, de mondjuk, ha megkapná a döntőt, kit állítana Vak II helyére? Vagy kölcsönkéri mondjuk Webb vonalbíróját?

blink 2012.06.20. 15:14:17

@SillyKohn: uefa nem úgy gondolkozik, mint te:)
mindenesetre kiderül, de szerintem itt még nincs neki vége, már csak azt ha nézzük, hogy ettől a hibától eltekintve frankón jól vezette a meccseket. senki nem tökéletes, és ez sem rajta múlt. a többi bíró az eb-n másban hibázott, sárga lapot nem adtak és etc..

SillyKohn 2012.06.20. 15:16:11

Már többen is írták, hogy az alapvonali bíró hibája tkp. kijavította a partjelző hibáját. Az "igazság" szempontjából ez valóban így van, hiszen végeredményben nem adtak meg egy érvénytelen gólt. A játékvezetők értékelésében viszont ugyanez úgy hangzik, hogy "egy támadáson belül két olyan súlyos hibát is vétettek, amelyek befolyásolhatták a mérkőzés eredményét". És ez az utóbbi nagyon rosszul hangzik. Sajnálom Kassait.

SillyKohn 2012.06.20. 15:19:04

@blink:
Akkor szerinted hogy? Vad II kurva nagyot hibázott. Nyilvánvaló, hogy ő (Vad II) ezután nem kaphat meccset. Ha ennek ellenére Kassai kapná mondjuk a döntőt, ki lenne az alapvonali bíró? Kassai miatt Vadnak is megbocsátanának? Milyen alapon? Mi lenne a garancia, hogy ugyanúgy nem néz el valamit a döntőben?

ommany 2012.06.20. 15:30:24

Nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy Vad irígységből, szándékosan tolt ki Kassaival...

Merthogy mindenképpen látnia kellett, hogy bent volt a labda.Számos állókép rögzíti az esetet, a szeme nyitva volt!!

Balt 2012.06.20. 15:31:06

@2002: Nincs, csak szeretnék tisztában lenni a dologgal, mert a cikk fel- és alhangjai nagyon a dotoho (foci)blog stílusát hozzák...

Balt 2012.06.20. 15:39:03

sportgeza.hu/futball/2012/eb/cikkek/kassait_es_meg_harom_birot_hazakuldtek

Pierluigi Collina, az UEFA játékvezetőinek szakmai főnöke azt mondta szerda délután: "emberi hiba történt, aminek nem lett volna szabad bekövetkeznie. A gólt meg kellett volna adni."

F@szkalap. Remélem, a 11-est meg nem adó műkedvelő svéd fog döntőt vezetni, hátha agyonverik. :)

Balt 2012.06.20. 15:40:18

@Balt: Na mert ugye: gólról szó sincs, már a lest le kellett volna fújni...

Svartalfar 2012.06.20. 15:41:02

Szóval fikagyártó kisiparosok: az hiszitek, hogy egy nagy teljesítményű kamera van Vad II. szeme helyén? Ti mindent egyből láttátok hetven kamera állásból visszajátszva! Nagy a pofája itt minden "hibátlan" szakbarbárnak. Abban a szituban kíváncsi lettem volna, hogy 10 bíróból melyik mit ítél? Amúgy mi az az agyfasz?

2012.06.20. 15:43:37

Szerintem az ukránok megérdemelték. Csak törlesztettünk a vereckei emlékmű meggyalázóinak.
Ukrajnában az ukránt, mint anyanyelvet beszélő száma igen kevés. Az is összefércelt ország, magyarul, lengyelül, oroszul sokkal többen beszélnek mindennapjaikban, mint ukránul.

kverti 2012.06.20. 15:45:12

Nem volt jó ma sem magyarnak lenni?? Akkor mondjál le az állampolgárságodról, és emigrálj a kurva anyádba te fasszopó moslék.

2012.06.20. 15:46:11

Egyébként pedig legyen videóbíró, de hát az nincs, mert akkor nem lehetne bundázni agyba-főbe. És ez még semmi a koreai-japán vébén elkövetett bírói tévedésekhez képest.

SillyKohn 2012.06.20. 15:49:15

@Svartalfar:
No offense, de Vak II kb. 6m-re állt az esettől és kifejezetten az volt az egyik fő feladata, hogy a gólvonalat figyelje (Additional Assistant Referee). Ehhez nem kell nagy teljesítményű kamera, erre egy közepesen rövidlátó ember is alkalmas. Hogy Kassai nem látta a dolgot a pálya közepéről, a lehető legrosszabb szögből, az érthető.

ommany 2012.06.20. 15:49:35

@Karipapa01:

Nem egészen, mert nem hagyhatjuk figyelmen kívül a lehetőséget, hogy ez az egész dolog dr.Orbán Viktor hibája!!

SillyKohn 2012.06.20. 15:52:44

@roli101:
Ja, szinte hallom, ahogy VadII bemondja Kassainak, hogy "Te Viktor, ez bőven bent volt, de basszuk már meg őket a vereckei emlékműért, jó?"
Már alig várom, hogy a Franciákat is megszopassák Trianon miatt. :)

orgoványi erdőjáró 2012.06.20. 15:54:55

1. Az ukránok mindenképpen kiestek volna.
2. Mivel nem került még bevezetésre a videobíró intézménye, így a pakliban benne van az emberi tévedés bírói oldalról.
3. A poszt a csehszlovák médiamunkásság alja. De mondjuk passzol is a róluk kialakult képbe....

butatót 2012.06.20. 16:04:36

@orgoványi erdőjáró:
"A poszt a csehszlovák médiamunkásság alja"
Ez a megjegyzés mélyen sértő ránk, tótokra nézve. Ez egy cseh blog, tessék a cseheket basztatni. Nahát.

spenci 2012.06.20. 16:12:54

Mivel az eset ismét bizonyíték arra, hogy az elektronika bevezetésének halogatása súlyos következményekkel jár, ami a FIFA vezetőinek róható fel, nyilván az urak Kassain verik le a saját hülyeségüket.
Ergo: az EB-n nincs több meccse.
Majd a BL-ben és másutt kárpótolják, hogy mégse legyenek igazságtalanok.
Tipikus sunyi megoldás, de se a FIFA-tól, se az UEFA-tól mást nem várok. Nem ártana már egy olyan botrány, mint a NOB-ban a pár évvel ezelőtti korrupciós botrány, mert szerintem azok szerény megélhetési bűnözők voltak a fociszervek vezetőihez képest.

tovabb a jezsovi uton 2012.06.20. 16:13:19

@roli101: majom, akkor vereckénél vissza is takarodhattok ázsiába!!!

butatót 2012.06.20. 16:14:14

@blink:
@SillyKohn: uefa nem úgy gondolkozik, mint te:)
De sajnos igen. Közben Kassait hazaküldték :(

T3raYon 2012.06.20. 16:43:27

Nekem is az a véleményem, hogy az egész ügy a VIDEOBIRÓ problémára irányitja rá a figyelmet. Olyan dolgokat várnak el a focibiróktól, melyeket 100%-osan úgysem lehet teljesiteni, a hibákat a modern közvetitési technológia pedig kiméletlenül kimutatja.

Azon viszont érdemes elgondolkodni, hogy ha a birói társadalom annyira problémásnak látja a jelenlegi biráskodási szabályrendszet, akkor felelőssége lenne felvállalnia a változtatás szükségességét és kiállni mondjuk a VIDEOBIRÓ ügyért. Mert ugyanis ha egy biró elvállalja a megbizást akkor azt a jelen szabályok ismeretében teszi tudván, hogy ha hibázik akkor annak súlyos következményei lesznek. Mr. Blatter sem lehetne olyan erős a videobiró ellenzésében, ha úgy állna a dolog, hogy a jó birók egyszerűen nem vállalanak el tétmeccset az itélkezési nehézségek miatt.... ...csakhát ugye pénz beszél és mindenki arra számol, hogy nem lesz nagy baki és megússza...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.06.20. 16:51:53

@T3raYon: a videobiroval az a nagy gond, hogy messzirol latszik a bunda...

mivel az egesz fociviag egy velejeig korrumpalodott banda a vezetoseggel egyutt, igy persze, hogy nem akarjak videobiroval felulirni azokat a "hibas" donteseket amiket megrendeltek a meccs elott:-)

ommany 2012.06.20. 17:14:26

szevasztok lúzerek válasz | megnéz | könyvjelző 2012.06.20 17:01:04 (6845)
Tenisz-vonalbírókat kellene az UEFÁ-nak alkalmazni, azok egy centimétert is képesek észlelni, nem egy labda-átmérőt...:)

tamdhu 2012.06.20. 19:58:12

@kverti: Hát téged nézve, én sem vagyok büszke!

gyurma6 2012.06.20. 20:32:03

Kassaiék sajnos hazajönnek. Hibáztak ez egy csapatmunka, mégha a segtői is vitték az erdőbe. viszont az a svéd Jonas Eriksson , aki egy nyilvánvalóó tizenegyes helyett kifelé szabadrugást, és sárga lapot adott a görög játékosnak, aki emiatt nem játszhat a következő meccsen, az maradhat.Ráadásul az eset után is volt pár forditott itélete Na ez a felháboritó.
ezt a szabályt amugy is csak kevés biró kezeli jol, lassan a csatárok nem mernek cselezni a 16-oson belül, mert ha elesnek sárgát kapnak. Aki focizott, tudja, hogy nem csak akkor lehet elesni mikor felrugnak, bizony egy erősebb ütközésnél, kibillentésnél stb ez előfordul anélkül, hogy 11 -est érne, nem is játszik rá, és mégis jön a hülyéjétől a sárga. Eiksson közel volt, látta, mégis elszúrta, remélem legközelebb a franciák ellen sikerül igy ismételnie, s Blatter ur majd gartulálhat.

arizmendi 2012.06.20. 21:19:20

@lackó: én nem irígy vagyok rá, hanem mérges. mert rendszeresen és otromba módon ellenünk fúj az nb1-ben, illetve, hogy arrogánsan viselkedik a pályán.

-gal nem lehet tojást festeni 2012.06.20. 21:44:40

Még egy nézőpontból lehetne ezt a kérdést itt majomországban vizsgálni.
Nem akkora probléma /nekünk pláne/, hogy tévedett , ilyen volt és lesz is .
100 százalékosan hibamentesen nem lehet mérkőzéseket levezetni.
DE igen felhúztam magamat akkor amikor a spanyolok első EB meccsén bal oldalon az ötösről Fabregasnak lest intett be a magyar partjelző / utálom az "aszisztens" kifejezést ebben a helyzetben /, és Kassai nem adta meg a gólt, megnéztem többször is , nem volt les ! No ez sem akkora probléma , DE a mérkőzést közvetítő riporter folyamatos orgazmus állapotban lihegte az egész meccsen végig, hogy Kassai csodálatos , remek , fantasztikusan vezeti a mérkőzést.Az volt az érzésem, hogy megint ez a hülye álnemzetieskedés , álbüszkeség ami mondatja a riporterrel a baromságot, és kergeti az egyébként lehet hogy normális "magyar" embert konfabulálásba /=kóros meseszövés , ha valaki el is hiszi tényleg, ami badarságot állít/. Persze leginkább politikusaink tehetnek valóságérzetünk totál elvesztéséről...

drieno 2012.06.20. 22:01:17

ez nyilvánvaló gól volt első ránézésre is, nagyon durva hiba, a gólbírónak látni kellett volna

de a vezetőbírónak is, látnia kellett volna, annyira nem állt messze az esettől, nyilvánvaló volt, hogy terry nem éri el a vonal előtt a labdát - vagy ennek a megállapításához futballistának kell lenni?

ezért már haza is küldték őket, van ott jelentkező elég a jobb meccsek vezetésére, pl a svéd ember, aki sárgát adott a görög támadónak 11-es helyett - megjegyzem, a görög jobban járt, mint anno Gera, akit meglehetős alaposan rúgtak fel, hogy kettőt is bucskázott, aztán meg ki is állították színészkedésért

különben meg az a beonyomásom, hogy a játékvezetők úgy tévednek, hogy a nagy csapatok nehogy véletlenül kiessenek, mert az értékes nézettséget vonna el - kit érdekel a fizetőképes nyugati piacon pl. egy horvát ukrán összecsapás?

szándékoltan vagy nem, de a magyar bírói csoport működése tökéletesen beleillik a sorba, a likvid briteket kell a tv előtt tartani, amíg lehet, nem a csóró ukránokat

ez a piac

ezért lesz a fociban valami idióta módja a videobírónak bevezetve, valami lehetőséget meghagynak arra, hogy a játékvezetők valamilyen módon mégis manipulálhassák a meccseket

nadasilva 2012.06.20. 22:03:41

Szerintem a fő probléma az volt, hogy túl közel állt az eseményhez... a Vad 2 feje balra volt a gólvonaltól, az ő szemszögéből a kapufát látta gólvonalnak, és így valóbban azt láthatta, hogy a labda nem ment át teljes terjedelmével a gólvonalon...Nyilván hiba, de ha nem fix helyről nézik, (gólvonal háló felé eső vonalának síkjában), akkor ez simán benne van. Ezt egy gép nem tudja elrontani, egy ember simán. Egyszerű optika, aki már használt vízmértéket, az tudja mirőél beszélek :-))

drieno 2012.06.20. 22:06:33

@nadasilva: ja, úgy hívják, hogy parallaxis hiba

nadasilva 2012.06.20. 22:07:46

@drieno: Igen, nekem nem jutott eszembe ilyen szép szó :-))

ursus artos 2012.06.20. 22:12:45

@gyurma6: " ... Aki focizott, tudja, ..."
Igazad van bazd meg!

DuciDuce 2012.06.21. 11:07:15

Summa: hiba tortent

Egy golbiro v vonalbiro v akarki ne akkor vakarja a toket amikor helyzet van kialakuloban. Akkor nezzen es lasson az osszes szemevel - parallaxis hiba vagy som tudja milyen hiba.

Ezert kuldtek ki, ezert fizetik. Nincs pardon.

Remelem Kassai nem vagta el magat orokre.

flea 2012.06.21. 14:25:54

@drieno: Gera felrakta a kezét esés közben, ami nyilvánvaló színészkedés (a TÉNYLEG felrúgott ember ösztönösen maga elé teszi a kezét, nem fel). A skót gyerek meg ezt látta jól, azt, hogy milyen kontaktus van, azt nem, ezért jött a sárga-piros.

Hibát követett el, de azért megkérdezném Gerától, mi a szarért volt fontos neki rájátszani arra, hogy Rüstü elgázolja.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.07.06. 23:11:58

Aszittem ez orbánról szól de tévedtem.:))
Kedves posztíró !Anyád!
Kassai a világ legjobbja de sokáig sajnos erre fognak emlékezni.
Ez a dolog sajnos a meccstől és a játékosoktól is függ.
süti beállítások módosítása