Több száz rajongó fogadta viharos tapssal, a két méteres dobos gyerek - aki valahonnan meglehetősen ismerős volt - szerényen fogadta a közönség üdvrivalgását. Nemrég Prágában lépett fel a helyi Rock Café klubban, vasárnap a lengyelországi Wroclawban adott koncertet Eddie Stoilow és új dobosuk: Petr Čech!

Ha valaha is készülne egy olyan felmérés, melyik játékos az ukrán-lengyel Eb legnépszerűbb játékosa, Petr Čech minden bizonnyal az élmezőnyben végezne. A Chelsea kapusa ugyanis nem utasította vissza az Eddie Stoilow zenekar felkérését és a prágai Rock Café után a wroclawi Cseh Házban is a dobok mögé ült. Egy karrier beindult?

Čech az este nyolc után kezdődő lengyelországi koncert idején, a bámészkodók nagy örömére, öt számot vállalt. A kapus immár harmadik alkalommal lép fel a zenekarral, de ahogy a cseh hírügynökségnek is elmondta, minden fellépés előtt izgul: Végül is kezdő vagyok, ez valami más, mint a futball, amelyben folymatosan részt veszek. Ráadásul, ha a dobok mögött valamit elrontasz, az nagyon hülyén tud hallatszani. A zenekar tagjai szerencsére mások, már húsz éve együtt játszanak, segítettek nekem és azt hiszem a mai koncert teljesen rendben volt. Túléltem, minden számot jól játszottam - nyilatkozta Čech a ČTK-nak, miután fél órás fellépése után elhagyta a pódiumot.

Kötelező video:

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pospisil.blog.hu/api/trackback/id/tr464578243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Waitzen 2012.06.11. 12:47:57

Szóval a kapus nem hagyta el a válogatottat.
Én akkor is elolvastam volna a cikket, ha a kevésbé hatásvadász, de legalább igaz címadást választod, mondjuk:
pl.Petr Čech kiugrott dobolni egy kocsmába. Így is lett volna hírértéke, és legalább nem maradt volna bennem egy ilyen "hülye blogger!"- érzés.

N.Zoli 2012.06.12. 02:25:57

Szerintem ez a blog sem szarabb, mint a tobbi szurkoloi blog, de ide csak karogni jarnak az emberek. Az eddigi kommenteket figyelve ugy ereztem, hogyha valaki hozzaszol ehhez a poszthoz, az azt fogja kifejteni, hogy Cechnek semmi keresnivaloja sincs a dobok mogott, mert Boor Zoltan jobban gitarozik. Hat ez nem tortent meg.
süti beállítások módosítása